close

 

Bebe Rexha - Meant to Be (feat. Florida Georgia Line) 中文歌詞翻譯

我只是拿來練習翻譯,如翻譯有誤,跟我說吧,我會虛心接受的,謝謝

 

Baby lay on back and relax,

寶貝,放下你的壓力放鬆一下吧

kick your pretty feet up on my dash

在我衝刺時用你美麗的腳踢我

No need to go​ nowhere fast,

不要急著離開

let's enjoy right here where we at

享受一下我們現在所在之處

 

Who knows where this road supposed to lead?

誰又知此路會通向何處呢?

We got nothing but time

我們一無所獲,但時間多的是

As long as you're right here next to me,

只要你陪在我的身旁

everything's gonna be alright

一切都會變的美好

 

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果真是這樣,是這樣,是這樣

Baby, just let it be

寶貝,就這樣繼續下去吧

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果真是這樣,是這樣,是這樣

Baby, just let it be

寶貝,就照原樣過下去吧

So won't you ride with me, ride with me?

為何你不再與我更進一步,更親近些?

See where this thing goes

看接下來會如何發展

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果真是這樣,是這樣,是這樣

Baby, if it's meant to be

寶貝,如果真是這樣的話

 

I don't mean to be so uptight,

我不是故意表現得如此緊張

but my heart's been hurt a couple times

但我的心曾被傷害過幾次

By a couple guys that didn't treat me right

那些男人從沒好好的對待我

I ain't gon' lie, ain't gonna lie

我真沒有說謊,沒有說謊

Cause I'm tired of the fake love,

因為我厭倦了虛假的愛情

show me what you're made of

給我看見你的真心

Boy make me believe

讓我再次的相信愛情


But hold up girl don't you know you're beautiful?

等等我的女孩 難道你不知你如此美麗動人?

And it's easy to see

這非常顯而易見的

 

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果真是這樣,是這樣,是這樣

Baby, just let it be

寶貝,就照舊發展下去吧

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果真是這樣,是這樣,是這樣

Baby just let it be

寶貝,當作什麼事也沒有吧

So won't you ride with me, ride with me?

你不想與我有更多的接觸,更靠近些?

See where this thing goes

看接下來我們的進展

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果真是這樣,是這樣,是這樣

Baby, if it's meant to be

寶貝,如果事情真是這樣

 

So c'mon ride with me, ride with me

所以跟我一起更進一步,更親近些吧

See where this thing goes

看接下來會如何發展

So c'mon ride with me, ride with me

跟我有更多的親密接觸,更靠近些吧

See where this thing goes

看接下來我們的進展

Baby, if it's meant to be

寶貝,如果事實就是這樣

 

Maybe we do

或許我們可以

Maybe we don't

也許我們不行

Maybe we will

或許我們會

Maybe we won't

也許我們不會

 

But if it's meant to be, it'll be, it'll be

但如果真是這樣,是這樣,是這樣

Baby, just let it be

寶貝,就讓它這樣下去吧

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果真是這樣,是這樣,是這樣

Baby, just let it be

寶貝,就讓這事平靜渡過

So won't you ride with me, ride with me?

所以你不想跟我一同前行,築起愛情

See where this thing goes

看著我們的愛情成長

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果真是這樣,是這樣,是這樣

Baby, if it's meant to be

寶貝,如果真是這樣的話

 

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果真是這樣,是這樣,是這樣

Baby, if it's meant to be

寶貝,如果事情真是這樣

If it's meant to be, it'll be, it'll be

如果真是這樣,是這樣,是這樣

Baby, if it's meant to be

寶貝,如果事實真是這樣

arrow
arrow
    文章標籤
    翻譯 練習
    全站熱搜

    Ophelia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()